Coronavirus update: theater

Op instructie van de landelijke overheid zijn in verband met het Coronavirus alle activiteiten in ons theater t/m 31 mei afgelast. Zodra er meer duidelijkheid is benaderen wij iedereen die in het bezit is van kaarten actief per e-mail. Antwoord op veelgestelde vragen vindt u bij meer informatie. We hopen op ieders begrip in deze bijzondere situatie.

Veelgestelde vragen Coronavirus | theater

Op instructie van de landelijke overheid zijn in verband met het coronavirus (COVID-19) alle activiteiten in ons theater t/m 31 mei afgelast. Ons theater is tot die tijd helaas gesloten voor bezoekers. Het is momenteel nog onduidelijk is of er direct na 1 juni weer gespeeld kan worden. Daarom zullen nieuwe speeldata voorlopig nog niet worden gecommuniceerd. Deze afspraak is landelijk gemaakt in goed overleg met de VSCD (Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties) en de theaterproducenten. Tot nader bericht worden gekochte kaarten niet teruggenomen. Zodra er meer duidelijkheid is plaatsen wij deze informatie op onze website en benaderen wij iedereen die in het bezit is van kaarten actief per e-mail. We hopen op ieders begrip in deze bijzondere situatie.

We krijgen een heleboel vragen, hieronder geven we u antwoord op de meest gestelde vragen.

Ik heb kaarten voor een voorstelling in de periode t/m 31 mei. Wanneer krijg ik bericht?

Allereerst proberen we een nieuwe datum te vinden voor alle voorstellingen. Dit vraagt om een intensieve afstemming tussen meerdere partijen. Zodra dat is gebeurd worden alle kaartkopers - per voorstelling – geïnformeerd. U zult van ons een e-mail bericht ontvangen, met daarin hoe we het omboeken van de kaarten afhandelen. We moeten vele mensen aanschrijven, dus we reageren misschien niet zo snel als u van ons gewend bent. 

Hoe kan ik Theaterhotel Almelo bereiken?

Stel uw vragen per e-mail aan info@theaterhotel.nl. U begrijpt dat er voor ons net zoveel vragen zijn als voor u en de maatregelen om verdere verspreiding van het Coronavirus zich in een hoog tempo achter elkaar blijven opvolgen. Wij kunnen daarom niet zo snel op uw bericht reageren als u van ons gewend bent. Wij danken u voor uw begrip in deze.

Wat kan ik doen om het Theaterhotel en de culturele branche te helpen?

Wat kan ik doen om het Theaterhotel en de culturele branche te helpen?
Voor heel veel ondernemers in Nederland is dit een heel moeilijke periode. Zo ook voor ons in de culturele sector. Veel mensen vragen hoe ze ons theater kunnen steunen. U kunt ons op verschillende manieren helpen:
 

Word Vriend

Theaterhotel Almelo kent al jaren goede vrienden. Vrienden die met regelmaat het theater bezoeken en genieten van het samenzijn in onze schouwburg. En omdat vriendschap van twee kanten komt, genieten onze vrienden van een bijzonder warm welkom en vele extra’s gedurende het theaterseizoen. Lees hier meer.

 

Koop een cadeaupas
De Theaterhotel cadeaupas is enkel fysiek af te halen bij de receptie van het Theaterhotel. Hier kunt u tussen 7.00 en 23.00 uur terecht. Wilt u liever online een waardebon bestellen? Dan kunt u een #helpdehoreca waardebon bestellen. Deze bon kunt u later verzilveren bij ons theater en onze restaurants.

Coronavirus update: restaurants & bar

In navolging van de maatregelen van de overheid om verdere verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan zijn Dock 19 Steaks & More, restaurant De Sociëteit, de Brasserie, Johnny's Bar en Tapasrestaurant Solera vanaf 15 maart 18.00 uur gesloten tot en met 6 april. We betreuren het ten zeerste, maar uw en onze gezondheid staat voorop.

#HELPDEHORECA

Het zijn uitzonderlijke tijden, niet in de laatste plaats voor onze horecaondernemers in Nederland. Meer dan ooit vragen deze tijden om de handen ineen te slaan. Met een nieuw initiatief genaamd ‘Help de Horeca’, ondersteunt Koninklijke Horeca Nederland samen met horecapartners de Nederlandse horeca ondernemers in deze moeilijke periode. Zodat iedereen straks weer kan genieten van mooie momenten in hun favoriete restaurant of café. Door een waardebon te kopen, die later verzilverd kan worden, krijgen ondernemers op dit moment toch de broodnodige inkomsten binnen.

U zult begrijpen dat wij dit initiatief van harte ondersteunen. Ook bij ons kunt u vast een waardebon aanschaffen voor het moment waarop we u weer bij ons mogen verwelkomen. Bestel vast een waardebon voor Dock 19 Steaks & More, restaurant De Sociëteit, de Brasserie, Johnny’s Bar en Tapasrestaurant Solera. De bon is, zoals u dat ook van onze cadeaupas gewend bent, bij al onze zaken in te leveren. U hoeft nu dus nog niet te kiezen waar u straks weer als eerste naartoe gaat…

Wij kijken uit naar uw komst! 

Bestel waardebon

Coronavirus update: hotel

Ons hotel is tot nader order wél geopend. Voor onze gasten verzorgen wij alle maaltijden en drankjes via roomservice.